Mobil Dinas

Rojali: “Mak, katanye babeh naek pangkat ame dapat mubil dines dari kantornye yak?”

Emak: “Iye Li, emang nape?”

Rojali: “Koq mubilnye kagak pernah dibawe pulang sih mak…? Bilang dong mak ame babeh supaya ntu mubil dibawe pulang, pan lumayan sekali-kali bise Jali bawe ke kampus ame Jali pake ke rumenye si Icih kalo malam mingguan…”

Emak: ” Emak sih ame babeh sebenarnye kepengen banget itu mubil dibawe pulang, tapi kagak enak ame tetangge aah Li…”

Rojali: “Lhaaaa emang nape mak, pake acare kagak enak segala ame tetangge-tetangge. Mau-maunya kite doong…”

Si Emak pun nyampein ke babeh.

Besoknya, pulang kuliah, Rojali teriak dari luar, “Mak, itu nape mobil tinja parkir depan rumeh kite??”

“Nah, kate elo, babeh harus bawa mobil dinesnya ke rumeh…! Noh, mak udah minta ijin ke babeh elu, kalau elu mau pakai buat ngapelin Ichi, kata babe elu hati-hati kalau bawa itu mobil.”

=)) =D:)

 

Sumber: BC dari teman

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s